Telur!! Telur!! Telur!!!


Hi nenek, atuk, makcik-makcik dan pakcik-pakcik yang tua lagi kerepot yang dikasihi sekalian, ehem.. Ni nak tanya sikit. Tanya banyak-banyak pun takpa ^^. Eh, orang nak tanya sikit, sikit jelah, nak lebih-lebih pulak *LOL.  Ehem.. So, ada sapa-sapa suka makan telur tak? I mean telur ayam. Telur itik takda dalam senarai okay heee :D korang jemu tak kalau makan telur selalu. Jemu tak? You know what!! lately, saya asyik makan telur je.. Hari-hari makan telur? Tipulah!! Ye!! Hari-hari saya makan telur, tak tipu pun.. Sadis bukan? sob.. sob..


Semalam saya makan telur goreng. Hari tu telur dadar. Hari tu hari tu punya hari tu makan telur masak kicapHari ni pulak saya makan telur masak lemak cili api


Ughhhhh...


Telur lagi!! hari-hari makan telur.. Ye, saya tahu, sebagai manusia kita patut bersyukur dengan apa yang ada.. Ye! Ye!! saya tahu tu.. Tapi... Kalau dah setiap hari makan telur.. Erkk.. Lama-lama boleh mati.. Muak rasanya tengok telur sekarang ni. 


Mulai hari ini, jam ini, saat ini, dan detik ini.. Saya mengisytiharkan yang saya TAK SUKA TELURR. Setiap kali tengok telur rasa macam nak termuntah.. Nak bau pun tak boleh dah.. Tekak pun rasa loya gilaaa. Nak-nak tengok kuning telur tuuuh eeeee.. Bluekkkkk *muntah* errr..   


After a few days, I ate a lot of eggs... My face changed =.='




 My face looks like an egg.. Grrrrr it's not awesome. In conclusion: I don't like eggs :[


That's all yawww.. Bye :)

Pssssss.. Nak tahu tak dua-dua gambar yang kat atas tuh.. I lukis sendiri tauww *nada gedik*.. Hekkk, amacam? lawa tak? Agak-agak boleh jadi pelukis antarabangasa tak? hohoh..



Dōmoarigatōgozaimashita

4 vampire:

HUDAJMAL said...

bhahaha. mkn telur pun ade kesan kat muka ke? haha. lawak laaa

♥ Qilah_kikO ♥ said...

----->
hari2 mkn ayam muka dah mcm ayam. huwaaa T___T

Lai Qma said...

ahaha..ciannye dye ea..takpe2 es0k mkn bnde laen lak ea..:)

yana rosaini said...

sempoi, sapa nk muka bujur leh la mkan telur hari2 kan? haha

Best Blogger TipsGet snow effect