Selamat.. selamat .. selamat ..



Hi readers and Assalamualaikum. Ehem, ehem testing testing. okay. (suara garau) Pada hari ini saya selaku insan yang berhati mulia lagi baik hati, murah hati dan berbagai hati lagi :p Ingin mengucapkan....

wehuuu. peweet. RAYA! RAYAAA!

Tiba-tiba sepasang highheels melayang atas kepala ku. debusshhh.
Nenek Tua: kepala lutut mak jiran sebelah rumah kau raya! puasa pun tak lagi. dah nak raya. aku yang tua ke? kau yang tua? kecik kecik dah nyanyuk. dah bak sini balik higheels aku. hesh jahanam kasut aku. Dasar kepala konkrit. 


ehek,ehek sorry readers, ingatkan dah nak raya. hek *teruk betul perangai. Okaylah walaupun terlalu awal untuk diucapkan. Saya harus juga mengatakan bahawa saya, saya.. alamak segan lah pulak nak tulis. Sa.. Saya.. CINTAKAN awak. hope awak sudi terima saya. (readers: bodoh! apa kau merepek ni? apa punya blog ni. buang masa aku je baca, baik berlari berkejaran dengan kambing, lagi banyak faedah)


Kaykay fine. korang jangan pergi. kesian lah kat patik ni :'(
straight to the point, walaupun terlalu awal *manalah tahu ajal dah sampai, tak sempat nak wish kat korang. esshh asal aku jadi macam ni. eshh eshh. ehem, Saya ingin mengucapkan

               SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN :)


Semoga pada tahun ini, korang semua puasa penuh. Puasa itu satu ibadah. Pahala pun banyak maa. Time puasa ni lah kita nak diet, nak jimat duit kan? kan? urm okaylah, Minta maaf lah kalau terkasar bahasa. and and terima kasih sapa yang baca dari atas sampai bawah, sob,sob terharuuuu sangat-sangat. (sebab saya tahu, takkan ada orang yang akan baca dari atas sampai bawah, betul tak? hurm emo -_-)
                                         
                                              
                                              tutt tutt. Assalamualaikum and selamat berpuasa.

Dōmoarigatōgozaimashita

0 vampire:

Best Blogger TipsGet snow effect